I jeres forberedelser til Automatik, er der en del overvejelser, som kan være nyttige at gøre sig for at få den bedste messeoplevelse:
Hvad er målet med jeres deltagelse på Automatik?
- Er det salg, branding, networking og/eller kundepleje?
Hvad er jeres strategi for jeres deltagelse?
- Hvordan vil I sørge for at jeres mål bliver realiseret?
Hvad er jeres budskab?
- Hvad er det, som de besøgende skal huske jer for? Du bør have et pitch klar til nye potentielle kunder.
Jeres stand er jeres base
- Hvordan er jeres stand bygget op? Aktiviteter eller indslag? Hvordan får I de besøgende ind på standen? Kig rundt...er der ting, der skal fremhæves og andre, der skal fjernes?
Jeres medarbejdere/repræsentanter
- Er alle medarbejdere klar over deres rolle, og er den forventningsafstemt?
Er jeres salgsmateriale klar?
- Er materialet opdateret? Hvem er det henvendt til? Har I nok eksemplarer med? Er der specielt materiale eller pressekit til pressen?
Er der kontinuitet i jeres udtryk?
- Hvordan passer jeres stand, ansatte, materiale, budskab m.m. med jeres mål og strategi? Er der en sammenhæng, og arbejder de sammen?
Invitér dine kunder
- Husk at invitér dine kunder. En personlig invitation fra jer virker bare bedre - og jeres kunder får fri entre med en invitation i hånden...
Book kundemøder inden messen
- Imødekom jeres kunder og book kundemøder på jeres stand inden messen. Vi er også gerne behjælpelige med at booke et mødelokale.
Messen er først slut efter opfølgning og analyse
- Evaluering og opfølgning af messen er vigtige elementer for at kunne fastsætte successen. Husk de opstillede mål for deltagelsen.