Udstillerkataloget er jeres ansigt udadtil på AUTOMATIKs hjemmeside. Her kan de besøgende finde et samlet overblik over alle udstillere samt læse mere om jeres produkter, aktiviteter på messen etc. både før, under og efter messen.
Det er vigtigt, at I udfylder jeres profil i Udstillerkataloget inden den går online den 8. juli. Udfyld gerne jeres profil på både dansk og engelsk.
Indtast din virksomhedsprofil her:
De besøgende kan indtaste søgeord, fx "transmissionsteknologi", hvorefter udstillere, der har skrevet "transmissionsteknologi" i deres beskrivelse, vil blive vist på resultatsiden for søgningen.
For dig som udstiller betyder det en unik mulighed for at profilere virksomheden over en længere periode for messens besøgende – og det er helt gratis.
Udstillerkataloget er de besøgendes værktøj til en god messeplanlægning. Det indeholder en kort beskrivelse af alle udstillende virksomheder, standaktiviteter, evt. repræsenterede virksomheder samt evt. repræsenterede varemærker. Det er vigtigt, at du udfylder din profil, så din virksomhed kommer med i kataloget sammen med de andre udstillere – og herved giver de besøgende optimal mulighed for at finde dig på messen.
Du kan rette dine oplysninger i kataloget helt frem til messen. Men vi anbefaler, at du indtaster dine oplysninger senest den 7. juli, så din profil står helt skarp når Udstillerkataloget går online for de besøgende den 8. juli.
Du skal indtaste følgende:
- Stam- og kontaktoplysninger på din virkomhed
- Vigtige søgeord for din virksomhed og jeres produkter og services
- Standaktiviteter og lign., som I afvikler på jeres stand i løbet af Automatik
For at indtaste i Udstillerkataloget skal du burge det brugernavn og kodeord, som du har fået tilsendt fra MCH - og som du brugte til at logge ind i Udstillerhåndbogen.